utdrag ur en text jag skrivit.

skaffade en blogg, som ni antaglingen har märkt. här kommer jag vara anonym, alltså inte lägga upp bilder på mig, eller berätta vem jag är. saker jag skriver om är alltså för jobbiga för mig. och ingen av mina nära och kära vet detta. och jag hoppas ni accepterar detta.

Utdrag;

"hemligheten"
"så nu sitter jag man här igen med pennan i handen och pappret på bordet.
jag är tjejen med leendet på läpparna till vardags, men inom mig bär jag
på en djup hemlighet. skriver jag det inte snart sprängs jag"

"jag minns när jag var liten, när du kom och hälsade på min äldre bror och kom
in till mig på mitt rum. du sa att du hade en kanin i din ficka, men jag skulle bara
få se den om jag följde med i på toaletten. du bad mig lägga mig på golvet, 
du drog av mina byxor och tog fram din sak." 

"jag minns rädslan i min kropp, hur ont det gjorde jag var bara FYRA år?!
jag vågade inte skrika. när du var klar med ditt gick du därifrån. jag låg kvar.
du hade gjort dig tillfresteld. jag led.
jag fick aldrig se din kanin."

/ledsen.


Kommentarer
Postat av: malin

seriöst? om detta är sant så är de sjukt sorgligt...



hoppas du får en bättre framtid,

2009-03-15 @ 15:02:17
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag lider med dig. Har själv varit med om sexuella övergrepp. Blev våldtagen när jag var 15 år av en okänd kille på en fest (jag drack inte), och när jag var 16 blev jag tillsammans med en kille som verkade vara genomgod, men så fel jag hade. Upprepade gånger tvingade han mig att göra saker jag inte ville, både med våld och ord. Som tur var så hade vi ett långdistansförhållande, så när jag fick styrkan att göra slut så slapp jag honom.



Nu är jag 19, snart 20 år gammal och har en underbar sambo och son. Mår dock fortfarande dåligt av vad jag varit med om från och till, ibland kan jag glömma bort det ett ganska bra tag, men sen kommer det tillbaka igen. Det är inget man glömmer i första taget...



Jag skriver inte min blogg här, då det inte är många som vet om detta. Men min mail skriver jag, om du vill prata om det med någon!



Kramar Lina

2009-03-15 @ 15:53:47
Postat av: Jojo

Usch stackars stackars dig... jag kan inte alls förstå hur du känner men jag hoppas utav hela mitt hjärta att du tar dig igenom smärtan o minnena och att du kan gå vidare och förstå att inget barn förtjänar att utsättas för sånt här...

Ta hand om dig

2009-03-15 @ 20:56:27
Postat av: sofia

oh gud stackan!

2009-03-15 @ 22:03:39
Postat av: Kajiij <3

usch fy fn vad sorgligt . ;__;

vilken dum människa han måste vart .

uschuschusch på såna j
**** dom borde inte enns få leva .

hoppas de är bättre nu än då . <3

Kram , Josse som kallar sig för kajj .

2009-03-16 @ 18:33:56
Postat av: Elin

hoppas du blir bättre!

Och att det hjälper att skriva av sig lite`=)

Kraaam

2009-03-20 @ 19:51:23
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vad hemskt.. ledsen för din skull:(

2009-03-25 @ 09:15:25
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0