förlåt

hejsan, förlåt för dålig upptadering..
Haft fullt upp, vart med vänner och städat, och gjort massa saker!
Tiden räcker inte till att sätta sig vid datan och blogga.. tyvärr, ska göra allt jag kan för att bli mer aktiv!


gissa vem som precis köpt en jävla  massa öl och vin?
-jo, min pappa. jag tänker hålla mig ute ikväll.. orkar inte se han full.
någon som har samma poblem? föräldrar som missbrukar?




Tänkte berätta om en händelse för några sommrar sen.
Det var en helt vanlig dag, jag var 10 år, vi skulle åka ut på landet.
Jag tyckte det var så himla kul där!
Men gissa om inte "idioten" skulle följa med?
Min dag var förstörd.. Jag var ledsen och ville inte åka, mina föräldrar fattade ingenting.
Men jag åkte med ändå. Och eftersom vi har en fem-sits-bil så fick jag sitta i knä på "idioten".
Även fast jag sa att jag absolut inte ville! Där satt jag, med tårar i ögonen och helt skakig..
Hans händer var lite överallt, fast väldigt oskyldigt. "han råååkade ju bara lägga handen där".
Sen när vi väl var framme ville jag ner till sjön och bada, jag frågade en av mina bröder om
han ville följa med, och det ville han.. Vi gick ner ensama, badade lite och hade roligt.
Tills jag ser min andra bror och "idioten" komma, gissa om inte hans händer var på mig när han var nere i vattnet?!
Jag var skräckslagen, så jag försökte gå upp, men han höll hårt i mina höfter, minns hur ont det gjorde.
Till slut släppte han, jag kände mig fri. Gick tillbaka till stugan med min ena bror.
Minns inte vad vi gjorde..
Klockan blev ganska mycket, vi skulle sova. 
Och gissa om ite jag var tvungen att sova med "idioten" på vinden!
Jag sa att någon av mina andra bröder kunde göra det!
Men de ville inte de, ena brodern ville sova med min mamma, andra med pappa..
Så hade inte så mycket val, de lyssnade inte på mig. De visste ju inte vad som hände.
Jag gick upp på vinden först, och la mig i en säng. Vaknar av att "idioten" har ena sin hand på mitt bröst och andra
mellan mina ben. Jag var rädd, nästan förfryst kändes det som.
Jag visste inte vad jag skulle göra, jag vågade inte skrika, för han hade sagt att det bara skulle bli värre.
Så där låg jag, var livrädd och hade ont...




Kommentarer
Postat av: M O S A N

Fyfan vilken idiot.. Jävla pedo han var!

2009-03-20 @ 18:27:23
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Mino

Oj vilken berättelse. Vilken idioooooot!!!!! Hur gammal var han?

2009-03-20 @ 18:48:49
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Gabriella

nej va hemskt, var det länge sedan det hände? och hur fungerar det varje dag, är det inte svårt att inte tänka på det?

2009-03-20 @ 19:03:49
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: SARAH

vad hemskt:S Hur har du kunnat komma över det eller det kanske du inte har?

Kramar

2009-03-20 @ 20:46:19
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: johanna

nu blir jag sur.

fyfan asså!

jag tycker verkligen att du ska ta itu med detta. även fast det kan vara otroligt svårt men detta kan vara något som kanske är med dig hela livet? tänk om han hänger med familjen hur länge som helst? du vet aldrig vad som händer. jag förstår dig att du mår jättedåligt av detta. det är hemskt och jag är ledsen för det. men om du berättar för din mamma eller pappa så tror jag inte du kommer råka illa ut för de situationer längre. du kommer känna dig säkrare eftersom de kanske slutar upp kontakten med honom.

försök snälla du.

jag känner dig inte och vet inte vem du är men jag blir faktiskt orolig. unga tjejer ska inte råka ut för detta. det är allvarligt.

2009-03-20 @ 20:49:25
URL: http://johhannab.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Hur gammal är du nu då?

2009-03-20 @ 21:18:36
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: jolin

jag håller med johanna!

2009-03-20 @ 23:46:13
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: ida

du måste verkligen prata med någon, det är ju bättre än att han håller på som han gör! kram

2009-03-21 @ 10:35:43
URL: http://ppopular.blogg.se/
Postat av: Ilona

Fy fan vilka jävla idioter det finns här på jorden. Blir så jäkla arg när jag hör dessa berättelser, hur minderåriga blivit utnyttjade. Dessa idioter borde låsas in bakom galler och aldrig mer få komma ut. De skulle inte heller få lika skönt som i vanliga fängelsen, utan så som det var förr, när de fick leva på vatten och bröd. Inga sängar, utan ligga på ett kallt och hårt stengolv utan varken kudde eller täcke. De är vad de borde få som straff, för det får dem nog att ångra allt de gjort. De skulle få livstid och då menar jag LIVSTID, utan att det någonsin kan ändras. Då lider de, det gör de inte om de vet att de kommer ut efter 25 år eller vad livstid nu är här i Sverige. Jag blir så ARG, ARG, ARG!! Vill bara att dessa idioterna inte ska finnas här, att de aldrig skulle kommit hit i första tagen. Om du inte har pratat med någon, så tycker jag att du ska göra det. Ta en vuxen, en kompis eller någon annan i din närhet som du känner att du kan lita på. De kommer hjälpa dig så gott de kan. Sedan finns jag, även om vi inte känner varandra överhuvudtaget. Jag finns om du behöver prata med någon, ibland är det faktiskt lättare att prata med sådana som man inte känner. Kom ihåg att du inte ska behöva gå ensam, utan ta kontakt med någon. Kramar <3

2009-03-21 @ 11:02:25
URL: http://winterbeauty.blogg.se/
Postat av: Sofia

-Jag funderar på att starta en tävling i min blogg, så ge mig tips och förslag på vilken slags tävling, vad du tycker priset ska vara och om du är intresserad av att vara med!

Kram Sofia-www.chicflia.blogg.se

2009-03-21 @ 13:09:47
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helvete vad hemskt .. tkr så jävla synd om dig.

Du skriv gärna en kommentar i min blogg när du har uppdaterat , älskar din blogg .

2009-03-21 @ 13:46:20
URL: http://barahons.blogg.se/
Postat av: josephine

men gud vad hemskt!

usch förstår att du mår dåligt av det fortfarande. jag höll på att bli våldtagen för några månader sen... känns inte så kul

2009-03-21 @ 15:36:54
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker så jävla synd om dig..

Har en fråga: Hur gammal är/var han?

Hoppas att du kommer få mod att anmäla han och att allt kommer bli bra.

Kramar<3

2009-03-23 @ 20:23:46
URL: http://idaaeliason.blogg.se/
Postat av: anonym R

hejj, jag förstår dig det här med din pappa, min pappa är också alkolist och mitt liv är skit. Min mamma har vart nära att dött i bröstcanser osv osv. Jag vet hur svårt de är att prata ut eller skriva om det. Vill inte lämna ut något om mig själv eller något men du kan gärna skriva till mig genom ett inlägg på bloggen så jag vet att du har sätt de här.

2011-04-13 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0